FAQ Parking
1. Hoe kan ik een parkeerticket aanschaffen?
Een parkeerticket vooraf aanschaffen kan via onze website. Na betaling ontvang je de boekingsbevestiging per e-mail. In deze bevestiging vind je alle belangrijke gegevens zoals je in- & uitrit QR/barcode.
2. Kan ik alleen vooraf een parkeerticket kopen?
Je kunt ook ter plekke je parkeerticket kopen aan de betaalautomaten in een van onze parkeergarages of op de parkeerterreinen. Vooraf voorkom je echter onnodig lang wachten.
3. Wat zijn de openingstijden?
De parkeerterreinen en de parkeergarage zijn 24/7 uur per dag geopend.
4. Hoe kom ik in de parkeergarage?
De parkeergarage is enkel toegankelijk met je reservering. Neem ten allertijden je reservering mee. De parkeergarage is beveiligd met toegangshekken. Lopend kan je door het scannen van de scancode bij de toegangsdeur de parkeergarage betreden.
5. Wat zijn de parkeertarieven?
- Het parkeertarief voor is P2, P4 en P6 geldt € 4,75 per uur;
- Het online dagtarief kost €31,00- voor P2, P4 en P6;
- Het dagtarief ter plaatse is € 31,00,- voor P2, P4 en P6;
- Het dagtarief voor voertuigen boven de 2.70 meter €84,- per dag is;
- Het tarief is datum gebonden
6. Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?
Je kunt betalen met een QR-code, pinpas of Nederlandse creditcard.
7. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen?
Een paar handige stappen om te checken wat er mis is gegaan:
- Is de bevestiging wellicht in je spamfilter/ongewenste mail terechtgekomen?
- Check of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven. Zo niet, dan is de boeking helaas niet gelukt. Je dient dan de boeking opnieuw te plaatsen.
- Heb je de bevestiging niet ontvangen, maar is het aankoopbedrag wel afgeschreven? Neem dan contact met ons op via info@jaarbeurs.nl.
8. Hoe kan ik mijn parkeerticket annuleren?
Dit is niet mogelijk. Er is geen restitutie mogelijk op aangekochte (parkeer)tickets.
9. Heb ik een vaste plaats op een P-terrein of in de garages?
Nee, met het boeken van een parkeerticket heb je recht op een parkeerplaats op een van deterreinen die tijdens het desbetreffende evenement beschikbaar worden gesteld om op te parkeren. Op het aangegeven P-terreinen en garages heb je geen vaste parkeerplaats.
10. Zijn er oplaadplaatsen voor elektrische voertuigen?
Er zijn 44 oplaadplaatsen aanwezig.
11. Kan ik de dag wijzigen?
Het kan zijn dat je onverhinderd op een andere dag op het Jaarbeurs terrein wil parkeren, in de reservering kan je heel gemakkelijk door middel van de button onderaan de pagina de dag wijzigen, let op dit kan max 48 uur voor aanvang van de nieuwe datum.
12. De dag is niet beschikbaar, kan ik wel parkeren?
Er is meer dan voldoende gelegenheid om te parkeren op P2/P4/P6. Bij volle parkeerplaatsen kan het zijn dat er wordt uitgeweken naar andere parkeergelegenheden zoals een P&R /Westraven , papendorp, Croeze parkeergarage.
13. Parkeergebied is niet beschikbaar, kan ik wel parkeren?
Wij hebben door het jaar heen meerdere rode dagen. Dat betekent dat het erg druk is op bepaalde dagen met parkeren door lopende beurzen/evenementen. Bij volle parkeerplaatsen kan het zijn dat er wordt uitgeweken naar andere parkeergelegenheden zoals een P&R /Westraven, Papendorp, Croeseparkeergarage. Heb je een reservering en zijn de Jaarbeurs parkeerplaatsen vol? Meld je dan bij een parkeersteward van Jaarbeurs bij de entrees van het parkeerterrein.
14. Mijn kenteken en QR-code werkten niet bij het inrijden.
Controleer goed je reservering; kloppen de tijd, datum en het parkeerterrein of parkeergarage? Druk op de intercom en vraag om assistentie.
15. Zijn er mindervalide plaatsen?
Er zijn voldoende parkeerplaatsen voor mindervaliden aanwezig.
16. En kan ik een kwitantie krijgen? Of ik heb geen bonnetje/ bonnetje verloren, hoe kan ik toch nog een bonnetje krijgen?
Bij de automaten kan een kwitantie gevraagd worden. Heb je deze niet? Loop dan even naar de receptie bij de entree. Je kan te allen tijde een mail sturen naar info@jaarbeurs.nl
17. Staat je vraag er niet bij?
Indien je vraag er niet bij staat kan je contact opnemen met info@jaarbeurs.nl of 030 295 59.